Betaalmethode(n)

iDeal
iDEAL is een betaalmethode waarmee onze Nederlandse consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. De service provider van Goedkoopsteverf.nl voor iDeal is Mollie en is een DNB erkende financiële instelling.

Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Bancontact
Bancontact is een betaalmethode waarmee onze Belgische consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. De service provider van Goedkoopsteverf.nl voor Bancontact is Mollie en is een DNB erkende financiële instelling.

GiroPay
GiroPay is een betaalmethode waarmee onze Duitse consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. De service provider van Goedkoopsteverf.nl voor GiroPay is Mollie en is een DNB erkende financiële instelling.

Sofort Banking
Sofort Banking is een betaalmethode waarmee onze Europese consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. De service provider van Goedkoopsteverf.nl voor Sofort Banking is Mollie en is een DNB erkende financiële instelling.

Achteraf betalen met Klarna
Betaal het bedrag pas binnen 14 dagen na levering. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een factuur per e-mail van Klarna. In deze mail vind je direct een link om je bestelling te betalen met iDeal.

Voor achteraf betalen met Klarna hanteren wij onderstaande voorwaarden:

  • Het factuur- en afleveradres moet gelijk zijn, dit mag geen postbus zijn.
  • Je kunt jouw bestelling wel met Click & Collect bestellen.
  • Je moet 18 jaar of ouder zijn.
  • Wanneer je de bestelling hebt ontvangen dan heb je 14 dagen de tijd om je rekening te betalen.
  • De factuur zal naar je e-mail adres worden verstuurd.
  • Wanneer een order wordt geplaats met een Klarna betaalmethode, kan deze niet geretourneerd worden.
  • Wanneer Klarna de betaling niet accepteert word je automatisch teruggestuurd naar de betaalpagina. Je kan er dan voor kiezen om op een andere manier te betalen.

Is de bestelling geweigerd? Dan kan dit verschillende redenen hebben:

De ingevulde gegevens zijn niet correct:

  • Het adres is niet herkend of het is niet het adres waarop je woont.
  • Je hebt nog openstaande facturen. Deze moet je eerst betalen voordat je opnieuw met Klarna kan betalen.
  • De hoogte van het aankoopbedrag is te hoog waardoor het kredietrisico voor Klarna te groot is.

Heb je vragen over je factuur? Of kun je niet op rekening betalen en weet je niet waarom? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna via tel.nr 020-8082852 of per mail via klantenservice@klarna.nl.

Handmatige (aan)betaling
Bij Goedkoopsteverf.nl kunt u er ook voor kiezen een handmatige overschrijving te doen via uw eigen bank.  Vervolgens kunt u het bedrag overmaken op een door u gewenst moment onder vermelding van uw ordernummer waarna de bestelling in behandeling zal worden genomen. Zodra het bedrag bij ons is bijgeschreven wordt uw bestelling uitgevoerd. De service provider van Goedkoopsteverf.nl is Mollie en handelt deze transactie voor ons af.

 LET OP: Volg de betaalinstructies nauwkeurig op voor een snelle doorloop van de bestelling. Je bestelling loop altijd vertraging op door deze betaalmethode!

Op rekening (alleen voor zakelijke relaties)
Wij sturen u na het plaatsen van een bestelling per mail onze digitale factuur met iDealbetaallink toe zodat u deze binnen onze betalingstermijn kunt voldoen.

Wij hebben de volgende gegevens nodig als u op factuur wilt kopen:

  • Bedrijfsnaam en uw naam
  • Straat en huisnummer
  • Postcode en woonplaats
  • Telefoonnummer en geldig e-mail adres
  • Uittreksel KVK (niet ouder dan 3 maanden) en BTW nummer

BTW op leveringen binnen de EU

Heeft u een bedrijf buiten Nederland maar binnen de EU? Indien een geldig BTW nummer invoerd bij een bestelling. Kan de BTW direct van de factuur worden ingehouden voor levering naar buiten Nederland.